Passen
Jolanda carefully folds up the bags of candy lying on the table. Tomorrow, she will go to another school for handicapped children and she wants to give her classmates a goodbye present. They have all written her sweet letters, saying that they will dearly miss her. In her spare time, thirteen-year-old Jolanda practices ballroom dancing and she can do everything - from the English waltz and the tango to the quickstep. A dance contest is held in a party room that is just being renovated, and the presentation is carried out by a woman who has to talk into a microphone that feeds back, but the show must go on. On her final day of school, Jolanda also dances, but this time it is the conga, with her teacher and classmates.