Wszystko co zywe
A film on the preservation of the natural environment. It shows images of one of the towns that are situated near a big steelworks, which, due to its contribution to environmental pollution, constitutes a great danger to the people living nearby, as well as to the environment. The film calls for some firm action towards a drastic change of the situation as it is.