Hybrid
In a rather unusual form, in which animations of crawling and mating corncobs alternate with poetical nature scenes, hybrid tells the story of an extraordinary life, dedicated to the corn grain. Mylford, now 100 years old, entertains some eccentric ideas in other matters too. He shocked his family when he remarried at the age of 94.