Paradise Drift
In the mountains of Bosnia-Herzegovina, thousands of people climb a rocky slope at night. Excited but silent, they clamber on. The beams of their torches tentatively scan the stones. They look up to the sky, expectantly, with strange white eyes. What are they looking for? Is the aeroplane an omen? The advertising slogans promised a memorable experience, one that would give a new direction to your life. When the emotions get the better of someone, it is captured with compassion and a sense of humour. This wordless film is about man's quest for higher things and the interchangeability of miracles.