Vered Don't Die and Other Stories
Every tragedy is characterized by similar elements - the ambulances, the screams, and so on. Every tragedy is also unique, with its own moments, stories and heroes. depicts the aftermath of a bloody assault, and the stories of survivors. The camera glides over the destruction and captures these people one by one.