It Must Have Been Dark By Then
Follow your instincts: that’s the advice during this audio walk—a guided tour, exploration and literary experience all in one. Your instincts take you by the hand and unconsciously give meaning to the places you come across. A beautifully designed book, a map on your phone and audio stories help you to explore how your experiences color your environment. A map without roads leads you to water, borders, homes and more. By way of an almost poetic reflection, you make your own route to explore the city you're in, and at the same time you hear stories from the disappearing swamps of Louisiana, the rising Tunisian Sahara and deserted Latvian villages. As every story will always be connected with the place you first heard it, this walking tour attaches memories to the places you visit on your route. On-site reservation required.