Eduard Shevardnadze - iz proshlogo v budusheye
Eduard Shevardnadze's road to 'world fame' is well-know: from communist leader of the Soviet republic Georgia to Foreign Minister of the USSR to Chairman of the State Council of the indepent Georgia. This film shows many facets of Shevardnadze's fascinating career and life. Supporters and opponents are interviewed, as well as family and friends. Eduard Shevardnadze appears to be a charming person and an astute politician.