It’s All Good
Imagine running a pharmacy and having to send away your customers empty-handed. Imagine being a doctor paid so little you can’t make ends meet. Imagine having cancer and hoping they’ll soon get a shipment of the medication you need, before the disease starts spreading again. This portrait of two patients, a doctor in training, an activist medication smuggler and a pharmacist on the verge of bankruptcy gives faces to the medical crisis in Venezuela.