Controversia
The discussion about man-woman relationships has changed course since the increase in the number of cooperative farms in Cuba. Besides doing household chores, the women also have to work on the land now. And, as a consequence, the men have to do some housekeeping. This short documentary deals with the controversies and quarrels resulting from these circumstances.