Pedro, cero por ciento
Pedro Acosta is a cattle-breeder on the 'Ñame Uno' ranch. His meticulous working methods have earned him national recognition. In seven years time, not one head of cattle has died on his farm. PEDRO, CERO POR CIENTO shows us a dedicated man who overcomes his everyday problems.