Brainstream
“Ha! That tickles! Well… uh, welcome… to my brain.” In 2028, Health Canada launches an anonymous online platform where anyone can stream their brain activity to get a brain massage. In this short interactive animation film, you are one of the masseurs, evoking a stream of emotions and memories in a stranger.
During this virtual treatment, D. is your disarming audio guide in the fascinating museum of her own head, offering an original view of the wonderful workings of our brain.