Sneeuwwitje
Three women, hard drugs and children. Shirley is a drug addict and works as a prostitute at the back of the railway station in Amsterdam. Her daughter has been taken from her, because Shirley was unable to take care of her. Poldi has just kicked her habit. For three weeks her daughter has been living with her again. The third woman stopped taking drugs six years ago and is now pregnant. She is the filmmaker.