Uit elkaar
UIT ELKAAR is a documentary series in four episodes about children from 8 to 12 and their divorced parents. The series sheds light on the emotional experiences and the practical consequences of a divorce for children. AFLEVERING 3: SABRIEN focusses on the eight-year-old girl Sabrien. After the divorce, she and her mother and little brother and sister moved to an evangelical shelter. They are living there with all kinds of other people who need help. AFLEVERING 4: ANDY concentrates on the twelve-year-old Andy. When he was eight, his parents got divorced because mother Marijke fell in love with Elsbeth. They will soon move to a new house. In August, Elsbeth will give birth to a baby.