At That Very Moment
A boy raised in the mountains films his home surroundings. He shows his sister, his father, their house with a treehouse in the garden, and the family’s old dog. He runs and cycles while holding the camera, creating choppy, chaotic images that match the energetic life of a child.
But as things go in the life of a child, a moment later his attention may be grabbed by something else, something mundane, and an existential thought or wise philosophical observation may easily switch into calling the dog or playing with his big sister.