Karma Clown
Roosa is studying to become a professional clown. In her final year, of all times, the relationship with her first great love goes to pieces. Almost like a diary, this intimate portrait - a graduation project from the Danish Film School - follows the idealistic girl in the period after the break-up. The intensive course demands all her strength, concentration and humour, whereas she would rather sit in a corner and cry. At home, she talks with friends about love, about what she has learned from her heartache and about her ideals, but when she is alone, she tries to call her ex.