My Little Princess
Juliette Plas, who came up with the idea for this documentary, is a committed teenager. She has struck up a special friendship with Seka, a former film star from Serajevo, who sees the young girl as her own daughter. Juliette tries to earn money for plane ticket for Seka, so the latter can finally go back to her family in her native country. Juliette’s boundless energy and determination spread to her parents, friends and even her class-mates. The film is an account of the actions that are launched, and of the special bond between people of different generations, cultures and backgrounds.