Pee on Presidents
A collection of over 500 photographs of urinating girls taken by Melanie Bonajo between 1998 and 2013, empowering vulnerable moments of women searching for a hiding place (or not) to pee in public. The accompanying music is "Pee on Presidents," written and performed by ZaZaZoZo, Bonajo's band with Joseph Marzolla. It is a protest song that ridicules patterns of hierarchy, sexism, bureaucracy and patriarchal structures in our society.