Park
Asri and Hasan, two Indonesian students in Taiwan, meet in a park in the evenings. They talk about what has happened that day and reflect on the events in a poem. The meetings develop a regular rhythm and gradually the idea arises to start a radio station, aimed at the many Indonesian migrant workers in Taiwan who help solve Taiwan’s labor shortages in sectors such as healthcare and construction.
As they chat and philosophize, the central figures in Park touch on important topics such as economic vulnerability and personal freedom. And it all takes place in the calm, almost intoxicating setting of Tainan Park in the summer, during the magical time between day and night.