Oasis
The young teenagers Raphaël and Rémi are twins, but they aren’t the same. At the skatepark, Rémi has fun with his friends, while Raphaël is often alone. Yet they are very attached to each other. Raphael’s intellectual disability will cause their paths to diverge as they grow older. But now, for one last summer, they go camping together in the woods by a lake.