Voices - Bolivia
In a tent on a square somewhere in Bolivia, regular people talk about life and love. This film is part of Why Poverty?, a groundbreaking cross-media event taking place in November 2012, urging people around the world to ask this question. Supported by 70 broadcasters around the world, the event aims to jump-start national and global debates about poverty in the 21st century.