Konjets poetie
Zinaida Gorshkova is eighty years old. She lives in a small house on a vast plain. Diseases nor wars have been able to destroy the wealthy village of Otary. According to the plans of the power station of Cheboksarian, the village should have disappeared in the waves of the water reservoir. In the area where the reservoir should have been, forests and meadows are growing now. A railroad track disappears into the taiga. And Mrs. Zina - alone in her house, twenty kilometres from the nearest shop - sings a song from her childhood days about the unbeatable Soviet Union.