Return to Sender
The third episode in Jon Bang Carlsen’s documentary trilogy about the meeting of his two sons Hjalmar and Simon with other cultures. After lengthy stays in Ireland and South Africa, in RETURN TO SENDER the family returns to Denmark by ship. During the long voyage, their thoughts go back to a trip through the Kalahari Desert, in search of the original inhabitants of South Africa, the Bushmen. Eventually, they arrive in Denmark, where it seems to rain forever.