Lost on Arrival
A man lived on the Caribbean island of Curaçao for many years during his working life. After his retirement he wants to spend his last years there. The preparations are going well: he sells his house and all his possessions are put into boxes. But then his health fails him. By the time he leaves, dementia has affected his memory.
The sun slowly rises on the porch as the light in the man’s brain dims. He may have gone to Curaçao, but he never actually arrived.