A Machine for Viewing
This individual VR experience and public performance in one is guided by the three makers themselves. All three are moving-image makers, but with very different backgrounds. The playful creator of film essays Charlie Shackleton takes us through the history of films using unusual aspect ratios, academic Richard Misek considers what the best seat in the house is, and VR maker Oscar Raby ultimately takes us beyond the projection screen.