A Bit Scary Really
They are townsmen. The spruce is very tall. The chainsaw has a sonorous engine. It is the first time they chop a tree down. Not an easy job… No wonder that the camera has safely withdrawn inside the log cabin. From a considerable distance, it observes the scene and listens to the indecisive considerations that the townsmen exchange beside the tree. It cannot be helped: the spruce spoils the view and has to go. Small silhouettes try hard to predict in which direction the tree will fall. It is funny to hear and see, but it is also a bit scary, really.