The Vision & the Image
An ominous and expressive portrait of the unrecognised prophet Thomas Yates, who lives in Antwerp and believes that the apocalypse is rapidly approaching. In his mind, the adoration of an image that resembles real life (television) and the introduction of the international barcode system spell signs of impending doom.