The train station of Passau has a magical platform. It has been lifted in a whirlwind of time. The hands of the clock spin round so fast that they are sometimes indistinguishable. Ghost trains whiz past, with ghosts for passengers. This involves a purely cinematographic experiment that Austrian filmmaker Christophe Brunner performed as part of the larger project "Places in Times." He sums up time, but not according to the classical stop-motion technique. He modified his set of instruments in such a way that the camera records on one-minute film loops, which were run through the camera 240 times for "3 Minutes." Instead of compressing time, it was stacked. This produced a three-minute film for which he shot four hours and did not discard a single second of exposed footage. This film is like a puzzle.