When Life Departs
NÅR LIVET GÅR SIN VEJ is a touching, short animation film about the way children see death. Some children have experienced what it is like to lose someone close: a little brother, a grandfather or a dog. The animated images are provided with statements by children, and are based on the drawings by the children themselves.