Otwarty, zamkniety
A film-coverage of the 7th international theatre festival in Wroclaw, in October 1981. Two months later, the martial law would be declared. At the politically slanted festival, the avant-garde drama has always been at the centre of interest. Up until 1989 the festival was banned, but with the abolishment of the martial law in that year it became legal.