Nowa ksiazka
A tentative depiction of a trivial episode, observed in different ways and from different points of view. The protagonist's trip to a bookshop to buy a new book is simultaneously registered in nine places. All these images - making a chequered pattern on the screen which is divided into nine fields - reveal the complex relationships between seemingly simple and everyday events.