Het Spijkerkwartier (bezem of BMW?)
In 24 minutes, Hany Abu-Assad investigates how Turks and Kurds in Arnhem's Spijker neighbourhood deal with the involvement of a large part of their community in the European heroin trade. How can they find peace with this involvement when they come from a culture of abstinence in which hardly anyone uses drugs?