55 Hermanos
The Antonio Maceo Brigade consists of fifty-five children of Cuban families that escaped the revolution and settled down in Miami. To the annoyance of their parents, the children developed pro-Castro ideas. This documentary follows the Brigade on its first visit to Cuba. When they meet family members and embrace old neighbours, childhood memories surface.