Focus Forward: DisplAir
Meet Maxim, the young inventor of a truly jaw-dropping new technology with limitless applications that will eliminate the need for screens and monitors - and all manner of electronic junk. This film is part of the series, a partnership between GE and Cinelan.which enlists renowned documentary filmmakers to create short nonfiction films focused on the incredible human power of ideas and invention. These films tell the stories of visionaries such as scientists, engineers, economists, mathematicians, physicists, financiers, and in some cases everyday folks who have facilitated human progress or reshaped our world by their efforts and inventions.