Bubbly Big Top
Fifteen-year-old Madeleine and 17-year-old Anthony, the eldest of seven children in a circus family, invite us into their lives. As the "lead performer" and "junior manager" of the Bruselli Circus, they travel around the country: every Monday they set up shop in a new town, every Sunday they leave again, and in between they perform two shows a day. It's hard work for the seven kids, who lend a hand in all aspects of circus life: they perform in the show and help pitch the big top and take care of the animals, including a llama and some camels. "Most people think we're scum," Anthony complains. "That's what they have in mind when they hear the word 'circus.'" Nonetheless, this brother and sister wouldn't trade circus life for the world, as evidenced in interviews, performance footage and backstage antics. That's why the "Prince Charming" of Madeleine's dreams must have his own circus - although Anthony would rather have his sister keep working in "his" show.