Live Action Radio
Two Poles in their twenties have conceived an ambitious plan to start an Internet radio show. Pawel, with long hair and a goatee, and his bespectacled buddy Grzegorz are both physically disabled and need crutches to walk, but the two young men don't let this stand in their way. Jurkiewicz follows the pair without comment while they go out, fantasise about their plans and hold street surveys for their show. They also give a course on journalism and seem to have a lot of fun together.