Turn out the Light
Ruth and Arne have been living in the same big house for 45 years. Director Mira Jargil observes how they spend the final hours in their familiar surroundings, before the movers arrive. The boxes are packed, they've eaten their last supper and said "Good night" for the last time. No memories are brought back, no big words are uttered. After so many years, the significance lies especially in things that seem trivial.