Bloot - Zweten
When Tom found out that he sweated far more than his classmates, he started to feel embarrassed. He explains that he began to feel more and more awkward, until he went to a doctor who told him that sweating is actually very healthy. Now, he showers more often and uses deodorant, and his motto is that people should "take you as you are."