Werner Herzog: Radical Dreamer
“Nothing is typical for Werner, only the atypical is typical for him.” This is just one of many attempts to characterize Werner Herzog. Documentary filmmaker Thomas von Steinaecker spoke to actors, directors, directors of photography and producers who have worked with Herzog over his long career—including directors Chloé Zhao, Joshua Oppenheimer and Wim Wenders, singer Patti Smith and actors Nicole Kidman, Christian Bale and Robert Pattinson.