Symbiosis
Inspired by the work of science historian and philosopher Donna Haraway, author of A Cyborg Manifesto, this virtual reality experience for multiple users and multiple senses transports you to about 200 years in the future. On the ruins of the Anthropocene, humanity has made way for a rich biotope teeming with mixed life-forms: human, animal, machine hybrids; artificially created biochemical life-forms, genetically manipulated creatures, chemical robots, and autonomous artificial intelligences. There is no competition, only symbiosis. This is a shared habitat, and all the resources, bodies, and information that it contains are also shared.