Mijn God, wat hebben wij gedaan?
Documentary from 1981 about the former crew of the Enola Gay, the aeroplane that dropped the atom bomb on Hiroshima, on August 6, 1945. Apart from unique historical footage, we see interviews with Paul W. Tibbets, colonel and commander of the Enola Gay, Jacob Beser, radar-specialist, and captain Robert Lewis, co-pilot.