Daniel
Daniel is at summer camp with his friends. They’re accompanied by specialized counselors, because this is a camp for young people with Down syndrome. They play sports and put on a variety show in which Daniel sings “Yesterday” by The Beatles, explaining in detail what the song is about. On the beach they take a magazine quiz about their ideal wedding. Among themselves, the boys mainly talk about love, and of course about girls – the enigmatic opposite sex that every heterosexual teenage boy finds so fascinating. The boys drink a toast with cola as they describe the woman of their dreams, and Daniel tries to express his feelings in a poem. His best friend lends a hand, offering tender words of wisdom. The atmosphere is as languid and dreamy as the summer itself in this film about universal desires, friendship and brotherly love.