Ziezoo
Director exhibits subtle powers of observation in this playful introduction to the magical world of toddlers exploring the aboveground and belowground. With an eye for detail and body language, and using subtle parallels in image and sound, a world of amazement is translated into an expressive documentary that makes you think back longingly to that age.