Wyscig Pokoju Warszawa-Berlin-Praga
Film report of the bicycle race Warsaw?Berlin?Prague, organised as a rally for peace. The prologue reflects the devastation of Warsaw and the reconstruction of the city after the war. Preserved from a nitrate copy of the Bundesarchive. NFM did not have a copy yet.