For years now, Bai Ling has been surviving in what the Qatari-American video artist Sophia Al-Maria calls the “misogyny-industrial complex” of Hollywood. Al-Maria has been following Bai Ling’s blog for some time, and was inspired by her apparent indifference to the racism, homophobia and sexism that she’s subjected to on social media and in the tabloids.