Zomaar weg
In this documentary, Rowan tells about his father's sudden disappearance. One morning, he went to work and never came back. For years, Rowan did not know what had happened to his dad. Did he have a fatal accident? Was he murdered? It was one big mystery. Rowan tells how he dealt with his grief, about his fascination with mysteries and what he thinks of his father now.