Vand
In a swimming-pool, babies are introduced to water for the first time. This event is presented as an initiation-rite, with cold shivers, the excitement at the sudden change in gravity, and the fear of drowning. In black-and-white images, some of which were shot under water, without any commentary, Anne Regitze Wivel meditates about change, death, and transition.