Girl on a Mission
Miruna lives with her parents and twelve siblings in a house that's way too small, in which it gets blisteringly hot in summer. As the eldest daughter, she helps her parents run the family. When she grows up, she wants to be a police woman. But her teacher tells her that she'll have to improve her marks if he wants to enter the Police Academy. With a twinkle in her eyes, Miruna gets to work.