Momotaro, Sea Eagles
Momotaro, a favourite character in Japanese stories, attacks Pearl Harbour together with his animal friends. A propaganda film with some well-known American cartoon characters. Initially intended to promote fighting spirit, the film also hints at a desire for peace.