Dziecinstwo
A journalistic film dealing with the issue of minor mothers, with their social situation, and with the moral and other problems they have to deal with in their hard lives as premature adults. Legislation on abortion is still under consideration in Poland. Minor mothers are being guided by nuns. One of the girls who are interviewed is 13 years old, has been raped and now has a baby.