Doll Parts
London-based artist and photographer Muzi Quawson explores the construction of identities within American subcultures by examining the lives of people on the fringes of the mainstream. In her filmic narrative , she explores the daily lives of two young musicians. Filmed against the backdrop of Los Angeles, the short film pays homage to the traces of Americana that still exist on the fringes of modern culture. China Morbosa, the film's main subject, personifies the heroes of the late 1970s punk rock movement and the liberalism reminiscent of the hippie generation.